Alla inlägg den 2 november 2008

Av Cina - 2 november 2008 17:14

..har det varit. I går tog vi en lågpromenad (14000 steg), det var ett par minusgrader och strålande sol och så ljuvligt ute, planen var ju att tapetsera men vi sparar det till snöstormarna....

I går kväll var vi på Cooks krog och åt en fantastisk middag, jag hade ju ett presentkort där och i går firade vi ju 1 år i vår underbara lägenhet så då passade det bra att utnyttja presenten, vi åt Hjortcarpacio, Röding och Creme Brulé till det drack vi goda viner...

I morse (eller i förmiddags..) tog vi en långpromenad igen och sedanåt vi frukost/brunch på Stadshotellet.....

2 saker som gjorde mig extra glad i helgen:

1. Sonen ringde på fredag och gjorde mig glad...han hade bokat hemresa och kommer den 23 december...nu när det finns ett datum så känner jag mig lugn och längtar efter honom alldeles förskräckligt...

2. På fredag var jag ju lite nedstämd och tänkte på mammas och pappas grav och att ingen är där och tänder ett ljus för dom...så ringde syster på lördag och sa att hon var i Jokkmokk och varit på graven och tänt ett ljus...


Strax skall vi åka på 5-år kalas, Albin fyller år i morgon....tänk vad fort tiden går....

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards