Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Cina - 12 mars 2008 16:34

Är jag klar med det uppdrag jag fått om att göra en organisationsutredning...och det blev så j-la bra..om jag får säga det själv...Känner mig helnöjd och jätteduktig. Nu har jag skickat dokumentet till berörda personer och väntar på synpunkter och på fredag kommer jag att presentera det för chefen. Så får vi se om jag får bakläxa...men fram till dess tänker jag i alla fall vara nöjd med mig själv.


Påsken närmar sig och jag ser så fram emot att få åka till Hemavan, det ska bli så roligt...om det nu bara går....Svärmor ligger på sjukhus och det är väl ingen större fara med henne, men hon är väldigt förvirrrad och skickar dom hem henne så måste ju någon titta till henne..Vi är ju inte ensamt anhöriga så jag tycker väl att dom som ska vara kvar i stan´n kan sköta det förståss...


Planen är att jag ska träna i kväll men just nu känns det väldigt väldigt jobbigt att gå dit...men ska försöka peppa mig själv. Brukar tänka att "Är det korv på matbordet när jag kommer hem så går jag och tränar" och i  9 fall av 10 så är det korv på matbordet så med andra ord så ordnar det sig säkert och jag sticker och tränar och äter efteråt.

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards