Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Cina - 18 augusti 2008 10:41

Nu är det nästan som vanligt igen på jobbet. Nästan alla har kommit tillbaka och rutinerna börjar sitta igen. Skönt!

Helgen har varit bra, jättefint väder och på lördag hann vi både med långpromenad och lång cykeltur.

På kvällen var stora-syster med man på middag. Trevligt - vi har inte träffats på hela sommaren så det var en hel del att prata om...

Sov så dåligt natten till lördag så igår tog jag igen allt, sov länge på morgonen, sov middag och har sovit hur gott som helst i natt, så idag känner jag mig faktiskt riktigt utvilad för att vara måndag.

18 dagar kvar till semestern...underbart!!

Nu skall jag strax ta lunch - tar tidig lunch för att sedan få massage kl. 12.30

Snacka om förmåner vi har på mitt jobb!!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards