Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

Skor, kläder, Göteborg och Maiden

Av Cina - 24 juli 2008 08:25

Jag har gjort det igen...köpt för små skor....tredje paret i år..vet inte vad det är med mig...provar och tycker att det känns bra..sedan efter att ha haft dom på mig en halv dag så....för små...suck...köpte ett par skitsnygga sneakers i förgår på REAN..tänkte att dom blir jättebra att hoppa och dansa i (på Maiden-konserten) ..och skitsnygga till jeans...hade dom hela dagen igår och fortfarande är mina fötter såriga, ömma och värker..trots fotvård i går kväll..inte att tänka på att ta med sig dom...

Har blivit hopplös med kläder också...provar, provar, provar..köper nytt (som jag aldrig använder...) provar igen och tycker att jag ser ut som en ko i allt jag tar på mig....suck!! Vad har tagit åt mig?? Jag brukar ju inte vara så´n???

I morgon bär det äntligen iväg till Göteborg och Maiden på lördag...det skall bli sååå roligt.

Marie och Seth är redan där och hämtar oss på Landvetter i morgon, Maries farbror har en våning på Avenyn och där ska vi bo...Våra gubbar skall inte gå på konsert men dom kommer säkert på något att göra....

Jag har laddat med Maiden i lurarna hela veckan och känner mig heltaggad...Dessutom har ju Göteborg lovat kanonväder och det gör ju ingenting......

Rapport kommer efter helgen!!

Ciao!

P.S För att inte tala om när jag ska välja vilken handväska jag ska ta med mig......kan det vara så att jag har för mycket av skor, kläder och väskor...? D.S



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 18 mars 2010 20:28

** Sååå trött på denna vinter, kallt vareviga dag och i i dag ännu mer snö....man borde vara björn och gå i ide på vintern.   ** Endast 2 månader kvar till sand mellan tårna...då blir det husmoderssemester tillsammans med väninnorna E och L. Rhod...

Av Cina - 14 februari 2010 07:08

I dag är det en stor dag, (därav den tidiga uppstigningen trots söndag...) IKEA väntar på oss i dag   För er som bor söderut i landet och har IKEA-varuhus runt omkring er så är det ju inget speciellt, men för oss stackars Norrbottningar som ti...

Av Cina - 7 februari 2010 17:26

I dag packar vi. Sonen flyttar till egen lägenhet i morgon. Inte så långt bort, i samma stad några hundra meter bort.... Det känns fantastiskt roligt, att det har gått bra, att han har jobb, att han har blivit en sån fin människa, att han klarar at...

Av Cina - 31 januari 2010 12:02

Sömn, drömmar och hur man sover är ett ämne som intresserar mig, kanske för att jag själv stundvis sover ganska dåligt....eller rättare sagt när jag sover så sover jag väldigt gott, men det är inte alltid jag sover när jag borde göra det...på natten....

Av Cina - 24 januari 2010 12:13

Januari är en tung, trist och tråkig månad. Kallt och mörkt Ekonomin i botten efter julens alla utgifter Snålt med godsaker och kalorier eftersom man måsta backa tillbaka till åtminstone status "november"... Men bara några dagar kvar och seda...

Ovido - Quiz & Flashcards