Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Cina - 9 juni 2009 22:31

Under våren har jag haft två stora projektuppdrag, det ena redovisade och lämnade jag ifrån mig för ett par veckor sedan, och det andra redovisade jag i dag och skall lämnade ifrån mig på fredag.

Det första är jag själv halvnöjd med ( men jag fick godkänt och lovord), det andra är jag väldigt väldigt nöjd med så nu hoppas jag bara att styrgruppen tycker detsamma på fredag.

Jag känner mig rätt stolt över mig själv...eller som min älskade syster skulle säga: "-Faen syrran..du är ju rent intelligent.."


Det fanns en tid i mitt liv då jag varje dag hela tiden fick höra hur blåst i huvudet jag var...till slut blev det sant - Jag var en nolla....

Så föddes min älskade son och kärleken till honom och styrkan han gav mig gjorde att jag tog mig ur skiten.....

I dag är det min före detta man som lever ett pissliv i sin ensamhet och vi har det bra: ett hem, en familj, kärlek, god ekonomi, underbara vänner...

Tänk att det blir rättvist till slut....



Jag längtar efter semester..och det är bara 5½ vecka kvar :-(


Den som spar han har!!!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards