Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Cina - 28 juni 2009 22:05

V-A-R-M-T...har det varit hela helgen..så varmt att till och med jag har badat....kommer inte ihåg när jag sist gjorde det i Svenskt vatten....


Semesterkänsla hela helgen trots att det visst är veckor kvar innan det är dags.

I fredags var jag tuff och flexade ut kl. 12 och skyndade mig ner till stranden och pressade i några timmar....

I går cykeltur till Lulviken...långt och varmt...

I dag ännu varmare...först bestämde vi oss för att bara ligga på stranden i staden..men det gick inte (trots doppet)...det var alldeles för varmt...så vi cykade fort, det fläktar lite mer om man cyklar fort, till Karlsvik där det blev sallad och kall pilsner....så underbart..


I morgon har sambon födelsedag så lite bakning har det blivit i kväll...städat lite oxå..vi ska låta värdera vår lägenhet i morgon...inte för att vi tänkt sälja men det kan vara kul att veta :-)


Måndag i morgon igen...

Ciao!


Förresten, dagen efter mitt förra inlägg var det en artikel i loaltidningen, man intervjuade olika personer och frågade:

" - Hur känner du inför det faktum att det nu har kommit fästingar till Norrbottens kustland ? "


SHIT!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards