Alla inlägg den 3 december 2008

Av Cina - 3 december 2008 07:36

Sonen är på väg hem...sitter på tåget och kommer i dag vid 12-tiden. Allt har gått bra, dom hann till banken innan flyget gick i går, dom fick sina depositions-pengar. Han var lycklig i går när jag pratade med honom och han hade precis fått sig ett skrovål på MAX.

Under hela tiden han har varit borta, så har jag ju gjort så där som vi tonårsmammor gör, vaknat på natten lyssnat, ibland varit upp kollat - är han hemma..och tänk i natt när kontrollbehovet väcker mig, tänk då är han faktiskt det....om han nu inte är ute hos kompis förståss.....


I gårkväll var jag med mina medarebetare till vårt Friluftsmuséum, först stöpte vi ljus och sedan åt vi julmat. Väldigt trevligt, vi firade en 60-åring och en pensionär. Jag har världens bästa medarbetare och det är njutfullt att får tillbringa en tisdagskväll med dom..


Skall till Gyn nu på morgonen, sist jag var där så svimmade jag av smärta så jag är riktigt nervös för dagens besök - men det är jätteviktigt att ta det där cellprovet med jämna mellanrum. Jag har ju själv haft cellförändringar som man hittade i tid och med en enkel operation så var det borta...


Jag är ledig i dag...skönt!


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards