Alla inlägg den 11 december 2008

Av Cina - 11 december 2008 16:53

Har stämplat ut och håller på att göra mig i ordning för den årliga julfesten...

Känns inget bra alls - känner mig inge fin...tjock, ful, fel kläder - ja ni vet allt det där man kan känna när man ska på fest...också spelar det ju egentligen ingen roll...jag är som jag är och alla vet hur jag ser ut i vanliga fall.

Det är en chefs plikt att gå på den årliga julfesten med sin personal och det är dom som ska vara finast - inte jag....:-)

Det blir nog bra...blir ialla fall tidig kväll. Planet lyfter 7.35 i morgon bitti så det blir till att kliva upp tidigt...

Vår kör skall ha sitt första framträdande ikväll, 2 sånger blir det ( dom enda 2 vi kan), Proud Mary också en julsång..lite nervöst.. men vi tror att vi kommer att göra succé.

Mina nya byxor känns inte riktigt OK - så nu skall jag ställa mig på stolen och titta i min lilla lilla spegel på garderobsdörren...Är dom för korta???

Nej det var dom inte - provar med kavajen....

Kanske inte så pjåkigt ialla fall - om inte annat så blev det klassiskt och stilrent...ja ja...

Nu ska jag gå in till mina flickor och se om dom har någe gott att bjuda på.

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards