Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Cina - 7 februari 2008 19:54

Torsdagar är en sådan där Veckohandlar-dag. Tycker inte om att handla, men nu är det gjort..

I går kväll var jag arg..idag är jag gladare...dock lite sur kanske...

eller kanske lite almänt irriterad bara....på allt och alla...ibland har man ju sådan dagar..

Blev riktigt förbannad tidigare idag när jag var på Fonus och skulle skicka telegram til Mosters Begravning. Så otrevlig kvinna som jobbade där...Fy..i mitt vita arkiv ska jag skriva att dom absolut inte får använda Fonus som begravare.

Är orolig för sonen..dom ska göra ett projektarbete om uteliggare och nu ska dom åka till Uppsala och vara uteliggare i fyra dagar....jösses...hur i hela friden ska jag stoppa det? Dom kan ju hamna i vad för skit som helst....

Är också orolig för att han inte ska hitta någon PRAO plats, för att han inte ska få något jobb, för att han inte ska klippa sig, få en tjej, äta ordentligt etc etc......Varning för Curlingläge!!

Ovido - Quiz & Flashcards