Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Cina - 13 februari 2008 16:36

Jag är så satans trött och slut i huvudet just....det bara snurrar. Såå mycket att tänka på....

Redan torsdag i morgon, veckan har bara rusat iväg som vanligt. I morgon har vi driftsättning och det gäller att vara allert.

Planen var att träna i kväll men det vete tusan om jag pallar...vi får se när jag kommer hem och om sambon överraskar mig med riktig god mat...då stannar jag hemma. Blir det korvgryta eller något annat mindre gott så går jag och tränar. Så blir det!

Alla hjärtans dag i morgon och i år ska jag för första gången inte alls uppvakta min käresta. Blev så jäkla arg på honom i fjol ....så i år blir det ingenting. Ska i alla fall springa in och köpa ett hjärta åt mitt älskade barn. Det ska jag lägga i sängen hos honom i morgon bitti så får han det när han vaknar.


I dag tänder jag ett ljus för Lille-mors pappa som dog i går.


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards