Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Cina - 26 juni 2008 14:17

Vädret i veckan har ju inte varit det allra bästa men..dagarna har gått ändå...Har hållit mig borta från städningen hela veckan men idag "bar det av" och nu är det så himla fint här...tycker ju om när det är nystädat och speciellt nu i mitt (fortfarande) alldeles nya hem.

Har faktiskt jobbat lite också.....igår var jag tvungen att gå in ett par timmar och i dag via telefonen...men det är medaljens baksida....att vara chef alltså...

Håller även på med min blommande balkong...ja just det...ni hörde rätt..jag som aldrig någonsin varit en person med gröna fingrar ..verkligen älskar mina blommor på balkongen...det är så härligt att se att det växer där ute, har hibiskus, rosor, pelargoner, persilja, myta, basilika, citronmeliss, jordgubbar, murgröna och några till som jag inte vet namnet på.....

Nu behöver dom lite sol och faktiskt - när jag tittar ut just nu så börjar faktiskt himlen att spricka upp...solen är på väg!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards