Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Cina - 26 maj 2009 23:08

Ligger här i sängen på hotell Oden och konstaterar så otroligt skönt det är att ha med sig PC´n. Varför har jag aldrig tänkt på det tidigare ;-))


Tidig kväll efter att ha träffat min "gamla" vän som jag hade behov av..just nu..hon som känner mig utan och innan och kan alla mina fel och brister men som alltid finns där och som alltid hur jävligt det än är, har sååå nära till skratt..." Allways look at the bright side of life......"

Vi har käkat, delat en flaska vin, jag har jobb i morgon bitti och samma för hon.....

En gång i livet trodde jag att jag skulle förlora henne, på riktigt...död alltså...men det gick vägen och hon blev frisk...efter det säger vi alltid när vi skiljs åt:

"-Syns snart igen...". I bland har det dröjt väldigt länge - men vi syns alltid igen....snart....


Nu ska jag slå på TV´n och lyxa mig och somna till någon film på TV´n. Ciao!!


Ovido - Quiz & Flashcards