Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Cina - 28 maj 2009 21:42

Kom hem i går kväll efter en lååång dag i Stockholm.

Positivt var att det var sommar i Stockholm mindre positivt var att när jag klev av planet så "bannade" jag mig själv för att jag inte hade strumpor, mössa och vantar på mig...det var iskallt...

Sedan har det stormat precis hela natten och i morse när jag gick till jobbet så åkte vantarna på....

Just nu +9 grader därute...men dom har lovat att vi ska få 30 grader varmt i helgen....


Fick ett väldigt tråkigt besked i kväll, en stor kärlek som jag hade för en så där 25 år sedan finns inte mer..han valde själv att inte finnas mer......

Minns honom som den gladaste av glada....tänk så det kan bli.....??


I morgon fredag och dagen fullbokad med utbildningar och möten...

Sedan helg med den där sommarvärmen..och på tisdag packas väskan igen och Strömstad står på schemat....

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards