Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Cina - 4 maj 2008 09:22

Söndagmorgon och son och sambo sover så gott. Jag har varit vaken en bra stund, druckit kaffe, tagit mig en prilla, löst korsord och sitter här. Tycker om att vara uppe på morgonen ensam och höra hur dom andra snarkar.


I går var det en fanstastisk dag...säkert minst 20 grader varmt ute. Vi började dagen med en lång pormenad och sedan cyklade vi runt staden i flera timmar. Avslutade med en kall öl på balkongen till vårt Kulturhus...det var så varmt...en försmak av sommaren...men min älskade pappa sa alltid att det är inge bra om värmen kommer för tidigt för då kommer det inte finnas något kvar till sommaren...så det får inte bli för varmt för länge...


Vet inte riktigt vad det blir i dag, det regnar där ute (bra med tanke på pappas väderord)..Är sugen på IKEA men jag tror att det blir till att flytta det sista hos svärmor - hon ska in på äldreboende i morgon...


Nåjo, nu går jag och pussar igång gubben så får vi väl se....Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards