Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Cina - 15 maj 2008 08:17

Nu är det längesedan jag skrev - igen...Funderade på det här med att blogga och det slog mig att en riktigt bra blogg ska handla om ett speciellt ämne..att bloggen kretsar kring det ämnet hela tiden....eller hur??

Men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, har inget som jag brinner extra mycket för utan man kan väl säga att mitt brinnande intresse varierar...och kan vara allt från ingenting till stort...ska fundera vidare på det ett tag.

Festen i Umeå var kul, mycket folk och massor med god mat och dryck. Jag hade ju "go-vännen" Sara med mig så den här festen gick mycket bättre än förra..Tack Sara!!

Fortfarande inget nytt om mitt nya jobb och nu är det faktiskt så att jag börjar ledsna på det här spelet. Uppenbarligen är det så att man hellre rekryterar en ny på tjänsten, och betalar den lönen + min lön, än att ge mig den lön jag begärt... Kränkande...

Så jag kommer att stenhårt tacka nej till tjänsten och det vetefaen om jag inte tackar nej även om dom skulle erbjuda mig det jag vill ha...bara för att.....Vi får se!

Ciao!!


Ovido - Quiz & Flashcards