Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Cina - 26 maj 2008 07:57

..och tillbaka till verkligheten. Vi har haft en bra resa...seminariet var bra som vanligt och så hade vi skitroligt...sov totalt 7 timmar på 2 dygn!!! Vi har haft sååå roligt..längesedan jag skrattade så mycket...en något sliten Cina kom hem på lördag eftermiddag. Höll ut fram till 9 på kvällen men sedan så mer eller mindre dog jag på soffan och vaknade precis så att jag han notera att det inte gick speciellt bra för Sverige på Schlagern...

I går åkte vi till Haparanda och IKEA (Iäntligen), köpte en hel del inventarier till balkongen så nu blir det till att ställa i ordning den. Kul!


Mors dag i går och och ingen blomma på mammas grav....men min älskade mamma finns i mitt hjärta varje morgon när jag vaknar och varje kväll innan jag somnar...Saknaden är så stor....


Ny vecka med nya möjligheter...Ciao!


P.S Tallin är en mycket vacker stad med mycket gammal bebyggelse. Påminner lite om Visby. Kan klart rekomenderas. D.S

Ovido - Quiz & Flashcards