Alla inlägg under april 2009

Av Cina - 5 april 2009 18:16

Vaknade i morse med en svag sympom på baksmälla...syster med man bjöd på middag igår (tack syster och svågerRåger!), och jag tyckte att jag drack bara lite vin men i morse kändes det som om det blev lite mer vin :-(

Synden straffar sig själv skulle mormor ha sagt!!


Solen lyste och vi premiärsatt på vår balkong (uteplats) och drack morgonkaffe.

En kort promenad och sedan matlagning hela dagen:

Mat att ta med till fjällen under påsk också blev det middag för alla våra grabbar, eller rättare sagt för sambons grabbar - min har vi inte sett röken av på hela helgen...

Han var ute i fredags och på lördag morgon stod ett par damskor i hallen..och sedan har han varit puts väck..endast SMS-kontakt...

Han är stor nu och vill gifta sig med andra tjejer än mamma...


Måndag i morgon men kort vecka...och på torsdag åker vi iväg till Hemavan.

Ska bli så roligt att träffa våra vänner och hoppas på att vädret är på topp och att det blir en skotertur i dom vackra fjällen...








Av Cina - 2 april 2009 03:54

03:51 och kan inte sova...inget ovanligt, så här är det ibland....

Stress? tja,kanske men jag är inte trött så det kanske bara är så att jag behöver inte mer sömn,tycker det är ganska mysigt att vara uppe ensam på natten....

Har tagit en macka och dricker lite Latte..blir snart pömsig igen och somnar om och sover gott till dess att klockan ringer.


Funderar på hur vi ska göra till påsk? Hatar när jag inte kan bestämma mig för vad jag vill, eller rättare sagt så hatar jag när fröken Klok sitter på ena axeln och säger vad jag borde också har jag fröken "Äh, va faen, kom igen nu." som sitter på den andra.....


Sjukt mycket på jobbet just nu - så det gäller att hålla fast vid måttot:

 " Ingen dör för att det tar lite längre tid"


Håller tummar och tår för sonen som var på anställingsintervju igår....måtte det gå vägen denna gång!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards