Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Cina - 15 juli 2009 07:20

Att känna stolthet är inte alltid så lätt, man måste träna mycket för att våga vara stolt.

Jag är stolt över mig själv och mitt liv!!

Mest stolt är jag över min son, att min uppfostran och mina värderingar har speglat sig hos honom och han har blivit en alldeles "egen" människa och så mycket klokare, snällare och snygare än jag var i den åldern. Det är jag stot över!!


Just i dag är jag också väldigt stolt över att mitt beslut om ett nytt liv ger resultat.

-10 smörpaket!!!


Annars i dag så har jag haft lite spindeljakt....hittade en enorm med långa ben i badrummet, sambon var kvar så han fick mörda den....men...finns det en så brukar det finnas flera......


Strax på väg till arbetet. 2 dagar kvar innan SEMESTER!!!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards