Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Cina - 23 juli 2009 22:41

Nu är jag hemma igen efter intensiva dagar nere i Uppsala. Det var så roligt att träffa alla och jag har verkligen kommit i semesterstämning.

Barnen är helt ljuvliga och kramarna jag fick av "storebror" kommer jag att leva länge på, "lill-prinsessan" var inte lika frikostig med sina kramar men igår när vi var i Furuvik och hon tog min hand, tittade på mig med sina stora stora ögon och sa:

 -"Vill du åka tekopparna med mig, Carina..?", då fylls hjärtat med kärlek......

Tack A och E för er gästfrihet!!!


Borta bra men hemma bäst - och det är jätteskönt att komma hem....

Nu får resväskan vila en vecka innan det bär iväg mot Göteborg.

Det första jag gjorde var att gå ut på balkongen och klappa blommorna...

Min ros mår inte så bra men jag ska ta itu med den i morgon.


I morgon jobbar sambon sista dagen och sedan har vi äntligen semester tillsammans!!


Ciao!!



Ovido - Quiz & Flashcards