Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Cina - 16 mars 2009 19:01

Här i veckan, den 10:de tror jag, när jag satt och läste morgontidningen så började jag helt plötsligt att tänka på "Faster Judith", faster Judith var kusin med min mamma och alltså inte alls min faster, vi bara kallade henne så...

Mamma och Judith var vänninor och Judith hjälpte oss mycket på den tiden då vi hade vår Restaurang, jag blev ju gravid, gubevars, och vi behövde extra resurser på firman.

Hon tyckte så mycket om min son och gav honom fina presenter och lekte och sjöng med honom...

Hur som helst så av någon konstig anledning så tänkte jag jättemycket på henne den där morgonen och tänkte att när mamma blev sjuk och sedan dog så dog också många kontakter....tänkte att jag kanske skulle ta och söka upp faster Judith, hon skulle säkert bli glad.....

Så i går när jag var över till syrran så sa hon:

-Såg du i tidningen i går att "Faster Judith" har dött...den 10:de.....?


Märkligt........

Ovido - Quiz & Flashcards