Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Cina - 25 mars 2009 18:07

Måndagen har passerat och nu är det bara uppåt-dagar!!!! ;-)


Är kvar på jobbet, (har fikarast just nu  ;-)), innan nästa möte som är inbokat kl. 18:30...

En av "gubbarna" i vår ledningsgrupp är pappaledig, därav är mötet lagt på kvällstid.

Ganska intressant att vara enda kvinna i ledningsgruppen - jag har absolut inga problem med det, men ibland kommer jag på mig själv att sitta under mötena och känna mig väldigt ensam...ibland förstår jag inte rikgigt det manliga sättet att diskutera och besluta och ibland får jag verkligen agera manligt för att bli förstådd....

Ibland är det också väldigt trevligt att vara i en manlig värld ,de flesta av mina medarbetare är kvinnor och män har oftast en rakare och enklare kommunikation...

"Mina män" är bra och jag trivs och litar på dom, de lyssnar på mig och jag känner mig delaktig..... just därför tycker jag så mycket om mitt jobb....


Nu är fikarasten slut ;-)

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards