Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Cina - 7 oktober 2008 20:31

Nyss hemkommen från en långprommenad. Det har startats ett stegprojekt på jobbet och nu är vi utrustade med varsin stegmätare, också skall varje avdelning räkna sina steg ända fram till jul och den avdelning som vinner är bäst och får fint pris eller nå´t...?

Som chef så måste man uppmuntra och delta i allt sån´t, vare sig man vill eller inte, och tävlingsmänniska som jag är så vill jag ju inte vara den som stegar minst....så då tvingar jag mig ut varje kväll för att få upp stegen......kan ju bara bli pluspoäng på det

I övrigt rastlös, i morse tyckte jag att vi skulle ta en weekend till Stockholm, men efter visst resonemang med gubben så har vi enats om att måla om en vägg, sätta upp boklister och utnyttja presenkortet på lyxrestaurangen istället....detta kommer vi att göra Allhelgonahelgen....

I övrigt så försöker jag bearbeta tankar på hur jag skall hantera en psykiskt sjuk människa som finns på jobbet och som suger energi ur mig...

Nu bjuder min kärlek på te.....Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards