Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Cina - 31 oktober 2008 22:44

I dag tänder vi ljusen och tänker på dem som inte längre finns bland oss ..jag har "en hög" på samlade änglar.....


Mamma - min älskade mamma, 8 år sedan du dog och det går inte en dag utan att jag tänker på dig...du ville inte dö, du kämpade in i det sista, så plågsamt...och du förlorade....FAN!!!


Pappa - världens bästa pappa, du som har lärt mig rätt och fel, du som lärt mig att älska.

Döden kom som som en befrielse för dig....men oj vad jag saknar dig..tex i kväll när vi gjorde pizza.....då tänkte jag på " - Hörrni flickor, tror ni int´att det skulle bli gott med lite souvas på pizzan?".

Och gissa om det blev gott....


Jenny - älskade Jenny...5 år sedan..

Var med din pappa till graven i kväll...varje gång vi är där så kommer allt tillbaka..men din pappa är stark..han saknar dig så mycket och ibland är han så ledsen..men han väljer livet och han har blivit en så mycket bättre pappa..nu tar han sig tid...han är stark och han finns för dina bröder och för din mamma...du kan vara lugn..det kommer att bli bra....


Birger - svärfar, du som aldig gjorde någon skillnad...

Du talar till mig i drömmarna...i bland kan jag tänka att det var tur att du gick bort före svärmor..du hade aldrig mäktat att se henne som hon är i dag och jag lovar dig - vi tar hand om henne..


Ronja - älskade lilla änglabarn...vi var så många som längtade efter dig...

Nu har du fått en lillasyster, en liten Alva-pinsessa.....vaka över henne och vaka över din storebror....


För er alla mina änglar brinner mina ljus i kväll.....

Ovido - Quiz & Flashcards