Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Cina - 10 oktober 2008 16:31

Veckans bästa dag är här - underbart. Skall strax gå hem där bastun väntar och efter det en god middag med ett glas rött.

Lite konstigt är det att sonen inte är hemma, han älskade verkligen våra fredagar och det var viktigt för honom att vi åt gott och länge.

Nu får vi fösöka klara oss utan honom....han ringde i går kväll (lite längtar han nog efter mamma..)och han låter verkligen glad och positiv. Jobbet går bra och han skrattar mycket, och som jag sagt tidigare - när ens barn är lycklig och glad så blir man själv det.


Vet inte riktigt vad som har hänt men jag känner inte riktigt igen mig själv. Efter semestern, har jag sovit som en stock varenda natt, jag som alltid innan i typ 10 års tid, varit vaken minst 1 gång per natt....nu sover jag i ett sträck ända tills klockan ringer...

Jag känner mig harmonisk, lugn, rofylld....ska det verkligen va så här??? 

 I morgon blir det middag hos Magnus och Katarina, kul - det var ett tag sedan vi träffade dom.

Om solen lyser lika fint i morgon som i dag så blir det nog en tur till skogen också, och lite grillat korv och fläsk...

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards