Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Cina - 17 oktober 2008 16:43

När jag skilde mig för en sisådär 17 år sedan så fick jag ett riktigt fett guldhalsband av min föredetta man. Detta halsband hade han säkerligen inte kommit över på ett ärligt sätt...säkert köpt av någon hälare eller så hade han snott det av sin morsa eller nå´t...

Hur som helst, detta halsband har jag alltså haft i ett antal år..inte använt speciellt mycket och dom senaste 9 åren har det legat i en ask...nu kom jag att tänka på det där i veckan och tänkte att jag säljer guldet...så jag gick till guldsmeden som tyckte att det var ett jättefint halsband och köpte det för 2500 kr!!!!!!

Så nu ikväll ska jag bjuda sambon på middag, vi har hittat en kvarterskrog som serverar den godaste Kinamaten jag någonsin ätit...Restaurang Östergök..

I går hände något jättetrevligt, när vi var i Grekland så träffade vi ett par som vi pratade rätt mycket med, vi reste till samma öar hela tiden så vi träffade dom då och då, innan vi skildes åt på Arlanda så bytte vi adresser och i går damp det ner ett paket med 2 st DVD-filmer. Dom har alltså filmat från alla öar och så skickat filmer till oss. Så snällt och så mysigt att se allt igen....

Vi var på Bio igår kväll och såg ARN nr 2 - jättebra.

Strax dax att gå hem...suttit i ledningsmöte hela dagen, och det är rätt tungt...är ju ensam kvinna i ledningsgruppen och gubbsurr en hel dag tar på krafterna.

Ciao!



Ovido - Quiz & Flashcards