Alla inlägg den 2 april 2008

Av Cina - 2 april 2008 21:08

Måste bara göra ett tillägg...Väskan rymmer, 1 par boots, mina tantskor, jeans, toppar, mysdress, 2 st necesärer, hårfön, platttång, 1 skjorta, min nya vårjacka, handuk + allt annat man behöver...Otroligt!!

Av Cina - 2 april 2008 10:07

Jag är otroligt förtjust i väskor...av alla de slag..och i går köpte jag mig en ny...jag ska ju till Stockholm i helgen och på agendan står att åtminstone komma hem med minst 2 nya handväskor...

Men igår så blev det en ny resväska....jag hade massor med resväskor förrut men så tyckte sambon att vi skulle satsa på kvalité istället...så vi gav bort alla våra väskor och köpte ett "väskpaket" av ett exklusivare märke...

Jättefina väskor i 4 olika storlekar.

Nu har sambon åkt på tjänsteresa och tog ju givetvis den mest perfekta väskan av dessa 4 ...så nu när jag ska packa för helgen så har jag antingen en pytteliten väska eller en jättestor väska att packa i....

Så då var jag i går kväll på Storheden och köpte mig en ny egen väska...Skitsnygg, guldfärgad sak som bara lyser Cina...

Anledningen till att man samlar på väskor är ju att man aldrig hittar den riktigt perfekta väskan, det finns alltid en chans att det kan finnas någon, någonstans som är lite bättre...men vad gäller min guldfärgade resväska så tror jag (nästan till 100 %) att den faktiskt är perfekt...Vi får se efter helgen!! Ciao!!

Ovido - Quiz & Flashcards