Alla inlägg den 8 april 2008

Av Cina - 8 april 2008 16:43

Dagen började inte så bra...jag tycker om att vara "icke störd" den första timmen på jobbet varje dag. Har ju som bekant lite dåligt morgonhumör och klarar inte riktigt av "tjafs" direkt på morgonen.

Sitter gärna och jobbar i stängt rum i lugn och ro...

I morse hade jag en av mina "eventuellt nya medarbetare" på mitt rum när jag kom och medarbetaren var riktigt arg....så det blev en het diskussion och även om vi var mer än sams innan vi skildes åt så har det mötet påverkat hela min dag. Jag blev så trött....

Vi har hållit utbildning i telefonis ädla konster under ett par timmar i dag och annars så har det inte blivit så mycket mer än "pappers-jobb" och telefonsamtal...

Ska strax gå hem, våra nya balkongmöbler har kommit och det skal bli så spännande att se dom på plats. Jag tror att det kommer att bli riktigt bra där ute..bara nu våren vill komma förståss. I dag är det ju vinter igen där ute!

Till helgen skall vi till Umeå för att uppvakta en god vän som fyller 50 år. Jag var fräck och bokade in en romantisk Weekend på ett av stadens hotell som jag tänkte att jag skulle överaska sambon med. Mysigt!

I morgon är en ny dag i paradiset och jag ska lägga mig tidigt i kväll så att jag är utvilad också ska jag se till att jag är tidigt på jobbet i morgon så att jag inte överaskas av arga "eventuella nya medarbetare".

Ciao!!

Ovido - Quiz & Flashcards