Alla inlägg den 7 april 2008

Av Cina - 7 april 2008 12:04

Hemma igen...fast jag tänkte när jag kom hem att "-undra om någon här hemma skulle märka om jag gav faen att komma hem??"...

Varken son eller sambo verkade specciellt glada över att jag var hemma....

Ska testa nästa gång att strunta i att komma hem..(tror jag)..

Nåjo, det blev bättre senare på eftermiddagen och då tror jag att dom var lite glada.... 

Vi har haft en underbar helg. Stockholm bjöd på det allra finaste vårväder och för oss vårtörstande Norrbottningar så var det helt enkelt ljuvligt.

Vi har suttit på uteservering på fredag och lördag.

På fredagen åkte vi till Skärholmens Centrum där det blev en hel del shopping + klippning. Det var en Costas från Grekland som klippte mig, blev jätteförälskad i honom......synd bara att han var knappt 20...men han påminde mig om svunna tider...hm...

Tillbaka i Stockholm Centrum så blev det 3 st handväskor och 1 ryggsäck.

På lördagen var vi inte in i en enda affär utan vi strosade runt i sta´n och  ute på Waldemarsudde. Det var en helt underbar dag! Vi drack en Latte i Kungsan och en öl på en pub.

Vi har inte orkat med något uteliv. På fredag kväll var vi ute och käkade och var "hemma" klockan 10. På lördag orkade vi inte gå ut alls utan låg i soffan framför TV:n och softade.

 Men vi valde själva...

Måndag i dag och fullspikat veckoprogram som vanligt! Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards