Alla inlägg den 10 april 2008

Av Cina - 10 april 2008 16:52

I dag har jag gått tillbaka till mina rötter och  profesionalism, jag har varit systemtekniker hela dagen och löst problem...det var väldigt länge sedan jag hade tid och ro att göra det...kul!

När jag blir stor tror jag att jag ska be att få sitta i ett mörkt rum i en mörk  källare och knappa och programmera hela dagarna... man mår så väldans gott när man till slut efter timmar av envishet och tjurskallighet äntligen hittar lösningen till problemet..

I morse så tänkte jag att jag nog skulle träna i dag också men när jag nu känner efter så har jag lite ont i benen efter gårdagens träning...så jag stannar nog hemma och vilar....om det nu inte står korv på matbordet när jag kommer hem....då tränar jag!!

Fredag i morgon - underbart!

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards