Alla inlägg den 29 april 2008

Av Cina - 29 april 2008 19:54



I dag hade jag en presentation inbokad tillsammans med en leverantör...

Tänkte i morse att jag skulle göra mig riktigt stilig - så på med min nya kjol, stövlarna och skipajen. Ursnyggt!!

Väskan snyggt över axeln också travade jag iväg. Tog vägen förbi vårt stadshotell så att alla som satt där inne och åt frukost skulle se, gick riktig nära matsalsfönstret....

På morgonen är det också rätt mycket fok som är i farten och jag tyckte minsann att de spanade in mig.....cooolt!!

Precis när jag skulle gå över gatan strax innan jobbet så cyklade en kvinna ikapp mig...."- Ursäkata mig, sa hon. Men din kjol har åkt upp...

Så har jag alltså travat genom hela staden med hela stora rumpan framhävd....!!!

Typisk Cina-grej!!!!


P.S Längesedan jag skrev och NEJ inget nytt om min nya tjänst...D.S

Ovido - Quiz & Flashcards