Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Cina - 5 februari 2009 20:36

På vårt "företag" för 25 år sedan var det ett gäng glada människor som bestämde sig för att ordna en "hemlig" fest, med bara specciellt inbjudna VIP människor.

Festen har ett tema, och plats är hemlig till allra sista stund, deltagarna blir uppdelade i olika lag som har mycket seriösa och prestigeladdade tävlingar och det vinnande laget får äran att ordna nästa års fest.
Brukar vara ca 150 st festprissar och nu är det alltså 25-års jubileum.

I morgon är det dags!!! Allt jag vet är att jag tillhör laget "SPANJOR" och att jag ska infinna mig kl. 18:00 på min plats.

Jättespännande...vi är några fler från just min avdelning och vi ska först ha lite "förfest" i vår relax och bastu.

Så ikväll pysslar jag lite med förberedelser och kläder och sån´t.

Sist jag var på festen (2 år sedan), gick jag hem (flydde) tidigt...först slog jag ut ett glas rödvin över en manlig kollegas vita skjorta och sedan klappade jag en icke-gravid kvinna på magen och frågade när det var dags...

Jag var inte alls berusad men insåg att jag gör bättre succé hemma....också gick jag hem....

Jag hoppas att det går bättre för mig den här gången....Rapport kommer!


Sambon mår lite bättre i dag, han säger att han inte har ont men jag ser på honom att han ljuger lite och att han är orolig.....men han ha i alla fall varit hemma och vilat och tagit det lugnt....


Nu ska jag avsluta kvällen och spela lite guitar Hero med sonen.


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards