Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Cina - 19 februari 2009 21:02

Packad och klar inför Stockholmstrippen i morgon. Som vanligt när jag har packat och gjort klart allt så grips jag av aningens ångest och tänker att jag borde ha stannat hemma.

Aldrig nöjd eller dåligt samvete för att jag lämnar familjen hemma?

Vet inte kanske lite av varje?

Min vän Helena brukar säga att det finns ingen med så mycket dåligt samvete som jag -jag har blivit bättre men inbland kommer det där samvetet smygandes över mig.

Har förståss också haft lite " Vad ska jag ta på mig ångest"

45-årig kärring som ska på AC/DC men en massa helt okända gubbar ( det är ju i tjänsten jag ska dit, därav sällskapet ;-) ).

Nåjo, det blir svarta jeans, röd ärtig top, svart kavaj och förståss mina

 "High Heels ont i fötterna boots".. gruvar mig redan för lördagen då jag ska ta stå på mina fötter...men Vägra sluta med högklacke-skor!!


Det blir nog bra det här och på lördag är jag hemma igen!

Ciao!!

Ovido - Quiz & Flashcards