Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Cina - 11 februari 2009 20:45

För första gången här i bloggvärlden så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Annars snurrar ju tankarna runt konstant och man tänker att DET DÄR ska jag skriva ner....

Men nu - ingeting??? Tomt likson...?

Vad kan jag berätta som kan vara intressant?


Tja...det är väldigt mycket snö här i vår stad...förr eller senare så kommer den ju ner..vi blir liksom aldrig utan snö...

Invånarna i vår stad är alldeles galna för att dom inte plogar nog snabbt...och jag förstår inte riktigt problemet?

Herrejesses, flytta till Södra Sverige så får ni se hur kul det är där när det kommer massor med snö...vi är ju liksom vana....


Jag kan berätta om festen i fredags då jag var i samma lag som B. Vi pratade om den gången då vi hamnade vid samma bort på krogen när min syster hade kidnappat mig inför min 40-års dag.

Vilken otroligt rolig kväll det var, helt oplanerad, och vi kommer aldrig att glömma de 2 sura paren som personlighetsförändrade totalt när HepStars intog scenen. Från bittra kärringar till hysteriska HepStars fans, eller han som absolut skulle dansa med syster och frisera håret på B´s fru.

Tänk vilka underbara möten man gör här i livet, hela tiden...


Jag kan berätta att jag städat ur kylen i kväll, jag hatar att städa kylen men någon gång måste man göra det...annars kryper innehållet iväg....


Jo, jag kan berätta att jag tog poäng i min "gubbröra" (ledningsgrupp) idag. Tog tag i ett projekt som höll på spåra ut, och som egentligen inte var mitt men som kändes så viktigt att stoppa.

Kände att jag blev lyssnad på och får nu vara med i det nya projektet..


Nåjo, det blev ju lite ord i alla fall.

Nu ska jag krypa ner i soffan och dra filten över mig. Jag fryser....

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards