Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Cina - 16 februari 2009 21:10

...har det varit....ibland är det så att livet utmanar en och man prövas..så har helgen varit....men efter regn kommer solsken och ibland är det så att det regnar jävligt mycket...


Har unnat mig  idag och gjort något som jag tror att jag aldrig gjort förrut..jag har varit och färgat och slingat mig hos frisören. Normalt så gör jag det själv - har varit alldeles för sniken för att låta frissan göra det..men nu tänkte jag, what the hell....och det blev så himla läckert..man kan säga att jag är väldigt röd med massa "moranga" inslag......


Passar perfekt när jag ska till Globen och AC/DC på fredag...!!!!!

Skall till Stockholm på fredag på ett studiebesök och seminarim och på kvällen blir det Globen, mat och konsert!!! Hur kul som helst...

Såg dom på Monsters of Rock -84 eller -85 på Råsunda, Van Halen, Möteley Crue och AC/DC....Kommer i håg att jag hade kortkort svart kjol, massor med nitbälten, Vit kort jacka med enorma axelvaddar, skyhöga pumps och svart Vega-keps.

Hela Stockholm var invaderat av pudelhår a´la Europe...

Den här gången lämnar jag kortkorta kjolen och nitbältena hemma men "Morange" hår blir det....

Detaljerad rapport kommer  ;-)


En annan kul grej - projektet som jag skrev om förut som jag stoppde pga att jag tyckte det "for iväg" åt fel håll... I fredags ringde chefen och ville att jag skulle vara projekledare för en nystart av projektet enligt de förslag som jag hade.....

Min bloggvän "grynet" skrev så bra om stolthet...och gissa om jag känner mig stolt!!!

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards