Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Cina - 21 februari 2009 17:36

Tillbaka från huvudstaden med en rejäl dunderförkylning......

Konserten var sååå bra!!!! Okej, inte lika bra som Maiden men nästan.....jag blev glatt överraskad och hade inte väntat mig att det skulle var så bra...

Vi hade ju en loge i Globen och däruppe så var det lite svårt att "känna" trycket av musiken, men smet ner till läktaren och njöööt!

Dessutom var sällskapet mycket trevligt, vi var väl en ca 18 personer och god mat och god dryck....

Jag hade skitont i halsen, feber och huvudvärk hela dagen i går, men bet i hop och var representativ och trevlig hela dagen, hela gårkvällen och efter konserten ville dom att vi skulle gå vidare i nattlivet men jag tackade för mig och kröp i säng (lite surt för det hade säkert blivit hur kul som helst...).

I morse var det upp kl. 7 också fortsätta att representera fram till kl. 12. Då vi landade här hemma och sa hejdå till dom som var med härifrån......

Sen - äntligen ledig och nu ska jag bara vara sjuk och eländig och krya på mig och kurera mig.....

Åker ju ner igen på onsdag....

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards