Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Cina - 1 januari 2009 18:30

Har jag en fruktansvärd träningsvärk...har ju haft träningspaus i ett halvår men jag har ju insett ( läs: sett på vågen och kläderna) att man kan inte sluta träna och fortsätta att stoppa i sig....

Så i går var jag och löste årskort på Gymet och tänkte att jag börjar lite lugnt och går på ett lugnare Aerobicpass...snacka om nära döden upplevelse, vi hoppade och dansade och sprang och viftade med armarna och kan man tänka att detta viftande har gjort att jag i dag knappt orkar lyfta armarna....snacka om otränad...


Vi hade riktigt mysigt i går kväll, maten var ljuvligt god och sonen han inte äta sin efterrätt och sparade den för att äta upp den när han kom hem från sitt nyårsfirande...men jag och sambon tog ett gemesamt beslut och käkade upp den...den var alldeles för god för att få vara i fred...

Vi drack lite skumpa i hamnen vid 12-slaget och la oss ganska snabbt efter det...


I dag har vi tagit en lång promenad, andats in solen som lyste så intensivt över vår stad, tänk vad man gläds åt solen den här årstiden när det är så sällan man får se den..


I kväll bli det Bio, Australia, och i morgon är det arbete igen. Tjohooo!!!!


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards