Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Cina - 5 januari 2009 08:12

Känner mig som en disktrasa - helt slut i hela kroppen, orkeslös liksom...men inte sjuk på något sätt..bara helt slut..Kan det vara den där latmasken?? Har ju inte gjort många knop under den här julen, förstår bara inte hur jag ska orka börja jobba igen..känns hur tungt som helst.

Nåjo, ledig i dag och ska försöka ta mig till Gymet för att få flåsa lite, kanske blir piggare...!! ( eller så inte..)

Under den här julen så har mina drömmar varit så otroligt intensiva, så detaljrika, i natt har det varit allt från att jag arbetade som konsult till att jag och systerdotter Johanna var på Melodifestival tillsammans med E-Type...!!!

Jag tycker att det är lite jobbigt när man drömmer så där intenssivt, man vaknar och är helt slut - hjärnan går på högvarv..kanske därför jag känner mig så trött - jag kanske aldrig vilar fast jag sover??

Det är mycket drömmar om småkryp också, har svårt att släppa vår helg i Stockholm med bedbugs i sängarna...vaknar flera gånger varje natt och genomsöker vår säng....och det finns absolut inget i den men jag drömmer att det kryllar av dom...


I går var min svägerska med sambo på middag, det var väldigt trevligt, vi har inte träffats så ofta under trevliga förhållanden så det var på tiden.


Det är visst födelsedag i morgon och sambon har lovat att bjuda ut mig på middag i kväll :)


Ciao!!


Ovido - Quiz & Flashcards