Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Cina - 2 januari 2008 13:06

Det var inte så tufft att vara här när man väl kom hit. Jag trodde att jag skulle vara nerringd pga av att massor med telefoner inte fungerar men så var det inte utan det är väldigt lugnt i dag. Skönt!

December har ju annars varit kaotiskt på jobbet.

Nästan alla brudar är tillbaka i dag och det är skönt att ha dom på plats.

Jag var hem på lunchen och hämtade träningskläderna, nu jäklar är det slut på soffliggandet.

Jag brukar inte ge några nyårslöften men för 2008 gäller följande:

JAG SKA GÅ NER I VIKT, BLI SNYGG OCH SMAL!!!

Jag tror aldrig jag varit så tjock som nu, jag förstår inte men jag har fått en stor mage och stora bröst...tänk att jag trodde att jag hade hjärtfel för att jag fick så kramp i bland i bröstet...tills jag fattade att det var BH´n som var för liten och tryckte för hårt......Som sagt var - nu är det dags. Tidigare så gick jag ju till och från jobbet varje dag och det blev ju 5km. Nu bor jag mitt i stan, går ett par hundra meter till jobbet, slarvar med träningen och äter mycket mer än tidigare...givetvis så blir det kilon..

Så var det ju det här med snuset också - borde sluta men det är ju så jäkla gott också är jag rädd att om jag slutar snusa så tröstäter jag istället ( tror att den risken är väldigt stor).

Så om jag först bantar 10 kg och sedan slutar snusa så kan jag ju tillåta mig att gå upp ett par kilo...Så blir det. Först vikten sedan snuset!!



Ovido - Quiz & Flashcards