Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Cina - 9 januari 2008 16:44

Jag räknar väldigt mycket på mitt jobb, telefoner, pengar, telefoner, pengar....ibland som just nu tex så snurrar siffrorna bara runt i skallen på mig.

Tänk om min gamla Mattelärare visste detta, att jag med streck i matte skulle jobba med detta....Undra just vem det var fel på? Han som inte kunde lära mig eller jag som inte fattade...


Jag tror att det gick bra i dag med mitt lilla arbetsproblem...det brukar alltid gå bra bara man får sova på saken. Man löser många problem när man sover och vilar hjärnan.


Jag ska åka till Paris igen!!! på TJR. Så häftigt!!! Trodde inte att jag någonsin skulle komma tillbaka till "min" stad.

19-21 februari. 2 dagars jättestor mässa och seminarium och fin fin slottsmiddag på kvällen...


I kväll blir det träning igen, Bootcamp, och jag får verkligen pressa mig själv för att gå dit, för det vore skönare att stanna i soffan...


Nu måste jag gå och hjälpa kollega...Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards