Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Cina - 12 januari 2008 16:34

Hade en så´n där vaken-natt i natt. Sov gott till kl. 4 sedan var det kört, satt uppe till kl. 6 innan jag kände att jag kunde somna om. Huvudet fullt med alla dessa sorgsna tankar som i bland kommer över mig. Biter sig fast i hjärnan och vill inte släppa taget..

Gjorde en destruktiv lista där på morgonen:


Saker i livet som jag har svårt att förlåta mig själv för:

* Varför tog jag inte ledigt och var mer med mamma innan hon dog?

* Varför lät jag pappa sitta ensam varje helg, nu är det försent?

* Varför anmälde jag inte Kím`s lärare i Jokkmokk, för trakkaserier och misshandel?

* Varför drog jag min kusin ner för trappen hos mormor?...

 osv...osv....

                     Suck..


Somnade i alla fall om och vaknade med alla dystra tankar bortblåsta.

Vi tog en långpromenad före frukost, sedan har vi strosat på sta´n och nu ska vi alldeles strax gå ner i bastun. Jag tycker mycket om att basta, man mår så fantastiskt gott efteråt. Ren, varm, mjuk och avslappnad.

Sedan väntar Gulashsoppa och ett gott rött vin (sambon fick bestämma).


Ovido - Quiz & Flashcards