Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Cina - 21 januari 2008 18:21

Oj så trött i huvudet jag är. Sitter kvar på jobbet. Har haft arbetsplatsträff med mina medarbetare.

Jag tycker väldigt mycket om mina "flickor" men dom väldigt bra på att "tjafsa"...dom kan haka upp sig på en skitdetalj och älta och älta hur mycket som helst...Typiskt kvinnor eller??


Jag mår inte så där jättebra i dag. Det värker i hela kroppen och jag känner att jag har en begynnande förkylning på gång.....men kurerar mig och försöker att "springa förbi" den.


Det var en artikel förra veckan i någon av kvällstidiningarna som handlade om sjukdomar och att man skulle ta sympomen på allvar, och att vi kvinnor ofta inte gör det vilket i sin tur kan leda till allvarliga sjukdomar.

Så hade dom en lista på olika symptom..och jösses...efter att ha gått i genom listan så kunde jag konstatera att jag hade:

Hjärtinfarkt

Hjärnblödning

Hjärntumör

Cancer i livmorden

Leukemi

Cancer i magen

Remautism

Njursvikt


Helt otroligt att jag överhuvudtaget överlevt.

Så bäst är att inte känna efter för mycket...för gör du det kan du ju upptäcka att du inte ens lever..


Nu går jag hem, tar på mig mysdressen och slänger mig i soffan, somnar tidigt.

I morgon bitti ska jag på möte på Brandkåren...så jag kan behöva lite skönhetssömn......





Ovido - Quiz & Flashcards