Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Cina - 6 januari 2008 20:17

Den här dagen brukar vara jobbig, många tråkiga minnen och de sista åren en stor saknad av dem som inte sjunger för mig längre...Tårar för mamma och pappa, tårar för biologisk far som finns någonstans därute...tänker han på mig? Halvsyskon..?

Nu blev dagen inte alls så deprimerande som jag trodde, utan jag har istället känt en enorm glädje över det jag har, mitt barn, min sambo, min familj. Tack älskade ni för att ni finns.

Syster och svåger var här, världens bästa Anna-Carin med sin Mats var här, också förståss allas vår älskade Albin. Albin som betyder LIV. Ingen gör mig så glad om han, (kolla Albins blogg). Svärmor var här också, idag betydligt piggare än igår. Summering av dagen = en jättefin dag med de bästa vännerna.

I morgon är det slut på lyxveckorna och hårt arbete väntar. Ganska skönt egentligen och nu är det slutetappen på Projektet jag jobbat med hela hösten, nu skall vi gå i mål med det. Sedan väntar nya utmaningar....spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards