Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Cina - 4 januari 2008 17:43

Det blev Tacos i dag, och det tycker jag är väldigt gott. Hämtade hem sonen från hans LAN. Han kom hem åt duschade och åkte igen. Dom skulle fortätta till på söndag. Fattar inte hur dom orkar??

Jag är trött idag, hade en så´n där vakennatt i natt. Vaknade kl. 3 och hjärnan i full speed..och då går det inte att somna om. Klev upp kokade kaffe, tog en snus och satte mig i fåtöljen och fyllde i den stora sifo-undesökningen som kom med posten. 48 sidor med alla möjliga frågor, ja vet att man inte måste..men gör det i alla fall...av bara farten liksom.

Gick till jobbet och jobbade til 14, sen tog jag ledigt resten av dagen. Gick hem och städade bort julen--blev tvärless på pyntet och ner åkte det.

See you again next year!

Har alltid huvudet fullt av listor, vet inte om det är typiskt kvinnligt (att lista allting..) eller om det är bara jag. Bestämde att varje fredag ska jag printa ner en lista ( så är jag ju av med den sen...).

Så här kommer veckan Fredagslista:

Butiker med trevligast personal:

1. Timari

2. QL

3. Åhlens kosmetik + killarna på skivavdelningen


Butiker med mindre trevlig personal:

1. Aurorakiosken

2. Coop Kosmetik Smedjan

3. Övriga kassor på Åhlens...


Så det så!!


Nu går jag och taktikvilar på soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards