Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Cina - 25 januari 2008 10:07

Skulle inte har skrivit så är ironiskt om sjukdomar och att känna efter...Är hemma från jobbet i går och i dag....och det är många år sedan jag var hemma och sjuk..

Vet inte om det är Vinterkräk (det var det i går i alla fall) men nu är jag bara helt slut...orkar ingenting och mår inget bra..har ätit en skorpa i går kväll..och det är det enda.

Tror faktiskt att det är kroppen som säger ifrån att nu måste Cina VILA...och enda sättet att få mig att stanna hemma är ju att se till att jag kräks så att det helt enkelt inte går att ta sig dit.....Varningssignaler som man ska lyssna på.

Ska i alla fall försöka att gå ut och ta mig en liten liten promenad. Solen skiner så vackert där ute..vi får väl se hur långt jag tar mig. Sedan är det ju helgt och mer ledigt...

Min uppfostran gör att jag har fruktansvärt dåligt samvete för att jag stannar hemma från jobbet...Sitter så djupt rotat, jobba bör man....

Blir ingen lista i dag heller....kanske senare i helgen.....

Nu går jag ut till Solen och Vintern..

Förresten, jag löste det där med mardrömmarna....Det var ju fullmåne!!!!

Så bara att ha koll på det och gardera sig med vitlök runt sängen så ska nog Lucifer och andra monster hålla sig undan.

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards