Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Cina - 15 januari 2008 21:49

Sitter beredd med telefonen för att göra vissa tester ikväll. Tekniker skall plocka ner systemet och då vill jag testa olika funktioner hur dom påverkas när systemet är ur drift....jobbtugg.....

Är annars skittrött i kväll, hade jätteont i magen natten till i dag så det blev inte så mycket sömn..igen..och nu sitter jag alltså här och jobbar istället för att sova..

Idag har konsulten redogjort sin orgaisationsutredning, presenterade ett förslag för omorganisation och det är där min nya roll kommer. Blev överraskad över att han presenterade den så där och jag tror nog att andra blev ännu mer överraskade..samtidigt blev jag lite orolig:

Blir jag blåst, lurar dom mig..???

För är det någonting jag lärt mig de här åren så är det det att många män är rädda för duktiga kvinnor och falskspel är inte främmande även i en så´n organisation som jag jobbar i..

Men jag är både listig och stark  jag också..så vi får väl se vem som "vinner".

En spännande dag väntar i morgon.

Blev glad i dag när jag fick höra att flera av de som ska med till Paris är kollegor runt om i landet som jag lärt känna genom åren. Skitkul!!

PAUS

Tekniker har ringt, vi har testat och säkerhetsställt.

GOD NATT!


Ovido - Quiz & Flashcards