Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Cina - 23 januari 2008 16:54

Förutom att jobbet är som en mardröm just nu så drömmer jag ju mardrömmar också.

Att jag drömmer mardrömmar om mina nära och kära, att det händer dom någonting är ju en sak...men så drömmer jag verkligen rena skräckisar.

Om spöken, monster och om döda som går igen och skrämmer mig.


I natt tex så drömde jag att Lucifer, (djävulen ni vet...) jagade mig... jag var livrädd.

Vad han skulle göra om han fick tag på mig det vet jag inte riktigt...??

Så vaknade jag, hjärtat slog i 190 och väldigt pinknödig....men då är det på det lilla viset att när jag drömmer sådana skräckisar och vaknar så vågar jag inte kliva upp och gå på toa...

Jag är alltså livrädd att någon eller något ska stå och lurpassa på vägen till toa.

Jag ligger och överväger länge om jag ska väcka Kjell och be honom hålla koll på mig när jag springer iväg....

Jag vet! Skitlöjligt och jätte barnsligt...men jag kan inte rå för det...

Efter att ha legat ett tag så tar jag ju mod till mig....så rusar jag blundandes eller i fall endast tittande med ett öga, till toa...och lika fort tillbaka och gömmer mig bakom ryggen på min sambo......


Vad kan detta bero på?? Är det chefen jag drömmer om...? Är han Lucifer??

Har jag något otalt med andra sidan??


Nu ska jag gå hem, struntar i träningen i kväll. Tar en promenad istället och hoppas på att jag får sova gott i natt och slipper bli jagad.....Ciao!






Ovido - Quiz & Flashcards