Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Cina - 10 januari 2008 16:31

Det här blir en ful ovana - att skriva på bloggen innan jag går hem. Inte riktigt det som jag ska göra på jobbet..men samtidigt så är det väldigt skönt att summera dagen och ett bra sätt att varva ner och lämna jobbet på jobbet.

Har en rejäl träningsvärk i dag. Det var riktigt tungt på passet i går, typ "nära döden upplevelse". Det känns att det var längesedan jag körde styrketräning...men välbehövligt.

Sedan började dagen med massage, tänk vilken otrolig förmån vi har som får massage på arbetet. Tack arbetsgivaren!!

Skall strax gå hem, ska handla lite först bara. Skickade min sambo att handla igår, med lista och allt...men han har inte handlat det som stog på listan...så jag ska komplettera lite..

I morgon äntligen fredag och årets första arbetsvecka avklarad. Skönt.

Ska försöka städa ikväll så slipper vi i helgen, men numera så är det ju faktiskt roligt att städa. Det är ju så fint därhemma!!

Ovido - Quiz & Flashcards