Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Cina - 17 januari 2008 16:52

Fick äntligen ringen i går, födelsedagsringen som jag lämnat in för byte eftersom den var för stor. Tog så glatt på mig den i morse och dom på jobbet trodde att vi förlovat oss....

Sedan under dagen så har fingret gjort ondare och ondare...fingret svällde..och till slut fick jag inte av mig ringen alls...Den var alltså för liten...Fick rusa hem hämta kvitto och ask, tillbaka till Guldsmeden och byta ringen igen...Nu skulle jag få en ny till veckan....så fortsättning följer..

När jag kom hem hade dom nya CD-skivorna som jag beställt kommit. Det är år och dar sedan jag sist köpte en CD-skiva och nu blev det 3 st på en gång:

Andrea Boccelli - för att skråla till när jag städar

Tommy Körberg - för att sjunga ihop med när jag är ensam och låtsas att jag kan sjunga

Lars Winnerbäck - för att gråta till. Han skriver så vacker musik och text...


Så ikväll blir det Boccelli eftersom planen är att städa. Ciao!!




Ovido - Quiz & Flashcards