Direktlänk till inlägg 26 januari 2008

Arbete

Av Cina - 26 januari 2008 15:05

Kunde inte vara borta längre...kände hur högen växte och var tvungen att släpa mig hit till jobbet.

Mår fortfarande inte så där jättebra men hittade en ask pepparkakor här så det har jag tryckt i mig och ingefära ska ju vara bra om man mår tjyvens och faktiskt så känns det lite bättre.

Har fått undan en massa liggande saker så jag behöver inte stressa ihjäl mig på måndag.

Ska göra en utredning här på jobbet och jag förstår på min chef att den kommer att vara avgörande för fortsättningen...med mitt ev nya jobb...

Saken är bara den att jag har ingen aning om hur jag ska göra denna utredning....vet inte liksom hur jag ska börja???

Som tur är har jag lite vänner runt om i Sverige på liknande positioner, så jag ska försöka kontakta dom och se hur dom gjort.

Ska ta hjälp av Kjell också...han är ju klok....


Kjell arbetar också i dag så jag och Kim ska ha lite "mys-kväll" i kväll. Vi ska äta pizza (nåjo, han i alla fall - jag är inte så matglad)...och kanske se någon bra film.

Det är inte så ofta vi är bara han och jag så när det blir så är det så himla mysigt...


Jag gjorde en skitdum grej igår... jag åker ju snart till Paris och kom på att mitt pass gått ut och blev lite orolig...Släpade mig till Polisen för att skaffa ett nytt...

Numera så tar dom ju pass-kortet direkt hos Polisen...och fattar ni hur jag såg ut??? Magsjuk Cina.....

Till och med PAss-tanten sa - ska vi inte ta om kortet???

Det gjorde vi men det blev inte bättre det, hon erbjöd sig igen att ta om det men jag orkade inte.....

Sedan skulle jag skriva namnteckningen och var ju helt skakis...

Ojoj...det kommer att bli roligt för alla passkontrollanter att titta på det....


Nu tror jag att jag ger mig för i dag....får se om det blir några timmar i morgon också.

 
 
Anna-Carin

Anna-Carin

26 januari 2008 18:39

KRYA PÅ DIG!!!

http://www.mukka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 18 mars 2010 20:28

** Sååå trött på denna vinter, kallt vareviga dag och i i dag ännu mer snö....man borde vara björn och gå i ide på vintern.   ** Endast 2 månader kvar till sand mellan tårna...då blir det husmoderssemester tillsammans med väninnorna E och L. Rhod...

Av Cina - 14 februari 2010 07:08

I dag är det en stor dag, (därav den tidiga uppstigningen trots söndag...) IKEA väntar på oss i dag   För er som bor söderut i landet och har IKEA-varuhus runt omkring er så är det ju inget speciellt, men för oss stackars Norrbottningar som ti...

Av Cina - 7 februari 2010 17:26

I dag packar vi. Sonen flyttar till egen lägenhet i morgon. Inte så långt bort, i samma stad några hundra meter bort.... Det känns fantastiskt roligt, att det har gått bra, att han har jobb, att han har blivit en sån fin människa, att han klarar at...

Av Cina - 31 januari 2010 12:02

Sömn, drömmar och hur man sover är ett ämne som intresserar mig, kanske för att jag själv stundvis sover ganska dåligt....eller rättare sagt när jag sover så sover jag väldigt gott, men det är inte alltid jag sover när jag borde göra det...på natten....

Av Cina - 24 januari 2010 12:13

Januari är en tung, trist och tråkig månad. Kallt och mörkt Ekonomin i botten efter julens alla utgifter Snålt med godsaker och kalorier eftersom man måsta backa tillbaka till åtminstone status "november"... Men bara några dagar kvar och seda...

Ovido - Quiz & Flashcards